8 Mart 2014 Cumartesi

Dijital Pazarlama Eğitimi

Dijital Pazarlama geneiş bir alan olduğunu  dijital pazarlama nedir konumuzu okuduysanız öğrenmiş olmalısınız. Bir markanın dijital pazarlamasıyla sorumluysanız, adwords bilmeniz, seo bilmeniz, e-mail marketing yapabilmeniz, e-mail marketing yaparken hangi saatlerde mail atmanız daha doğru olduğunu bilmeniz, bilmiyorsanız test etmeniz gerekiyor.

Dijital Pazarlama Eğitimi

Dijital Pazarlama Uzmanı/Danışmanı olmak istiyorum diyorsanız yukarıda bulunan mecraları en iyi şekilde yönetmeyi bilmelisiniz. Bunları okuyarak veya test etme imkanınız varsa elbette kendinizde öğrenebilirsiniz. Kendim öğrenecek kadar geniş vaktim yok diyorsanız yapmanız gereken dijital pazarlama eğitimi veren kurumlardan eğitim almak sizin için en iyi yol olacaktır.
Dijital Pazarlama eğitimi alacağınız kurumu seçerken onların bu sektörde ne kadar var olduklarını, eğitim verecek eğitmenlerin bu sektörde daha önce nerelerde çalışmış, hakkında neler söyleniyor bunlara bakmanız gerektiğini söylemek istiyorum.
Bu alanda eğitim veren çok kurum olmadığını düşünsem de kimler eğitim vermiş ve yaklaşan eğitimler neler bunları yazımızda vererek yazımıza son noktayı koyalım.
Istanbul Institute ve Bahçeşehir Üniversitesinin verdiği Dijital Pazarlama ve Sosyal Medya Yönetimi serfika programı bulunuyor.  (19 Nisan 2014)
IAB Türkiye ve Kadir Has Üniversitesi ile birlikte düzenlediğı Dijital Pazarlama İletişimi Programı bulunuyor.
İstanbul Moda Akademisinin yeni eğitim programı “Modada Dijital Pazarlama” programı bulunuyor. (15 Şubat 2014)
İstanbul Busines School tarafından Dijital ve Sosyal Medya Pazarlama Mikro MBA Eğitim programı bulunuyor.
Yeni dijital pazarlama eğitimleri ilgilileri yine bu konu üzerinden sizi bilgilendirmeyi umuyorum. Takipte kalın!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder